tre flugor i en cappuccino

som man säger här i sthlm. Idag var en fett dag. jag åt en glass, dessa magnum, det är syndens frestelsa. sen när jag ändå var på liidingö och checka tess, hon taturea sig. (delfin på näsan, fett glassigt)ööh fast egentligen, så jäävla dumt. det här med tatueringar, det är så snajdigt ytligt. Man är ju ändå alltid samma innuti. Eller? Jag har faktiskt ingen koll. om jaag skuller göra en tatoo, skulle det typ vara nåt litet, meningslöst, typ ett hjärta. Det betyder ju iallafall nåt. I mean kärlek den sista flugan i cinon var att jag tappade en av linserna i gamla stan. torrt!

Kommentarer
Postat av: elias

hahahaha... genialt!

2009-03-06 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0